Hé - Pé: 08.00 - 16.00
Információs vonal: 06 - 46 / 562-000
Visszahívást kér?  visszahívás
Gyakran feltett kérdések

Általános kérdések:
Hogyan jönnek létre a kedvező árak?
Ki a nyomdaportál üzemeltetője?
Hogyan tudok a nyomdaportálon rendelni ill. kérdezni?
Általános Üzleti Feltételek
Ügyfélinformációk

Kérdések a nyomdaportálon való rendeléshez:
Megrendelés a nyomdaportálon - Ilyen egyszerűen megy ez.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Bankkapcsolat - külföldieknek is?
Gyártási idők?
Kaphatok ellenőrző nyomatot/proof-ot a nyomtatás megkezdésének jóváhagyásához?
Küldeményköltségek?
Hogyan küldik a küldeményt?
Hova szállít a nyomdavonal.hu?
Van lehetőség semleges küldési módra?
Hogyan kaphatok információt rendelésem pillanatnyi státuszáról?
Rendelés törlése?
Hogyan viselkedjek/ Mit tegyek reklamáció esetén?

Műszaki kérdések:
A nyomdaportál nem működik helyesen - mi az oka ennek?

Kérdések a nyomtatási adatokhoz:
Szükségem van nyomdaképes adatokra? Adatellenőrzés?
Milyen fájlformátumok elfogadottak?
Hogyan tudom átküldeni nyomtatási adataimat?
Mire kell alapvetően ügyelni a nyomtatási adatoknál?

 
Általános kérdések

Hogyan jönnek létre a kedvező árak?
Az online megrendelés tisztán digitális workflow-ja/munkafolyamata, összekapcsolva modern és nagy teljesítményű termelő berendezéseinkkel, és egy magasan képzett csapat által tudunk gyorsabban és hatékonyabban nyomtatni. Az ebből adódó költségmegtakarítást közvetlenül Önnek adjuk tovább.

Tesztelje és hasonlítsa össze saját maga!

 

Ki a nyomdaportál üzemeltetője?
A Micropress Digitális és Ofszet Nyomda Kft az Ön innovatív nyomda-szolgáltatója, Mályiban lévő székhellyel. A kollégáink saját magukkal szembeni fő igénye, hogy ügyfeleink nagy teljesítményű és abszolút megbízható partnere legyünk.

Így tehát minden igyekezetünkkel azon vagyunk, hogy kompetens tanácsadást, rövid gyártási időt és magas minőséget nyújtsunk. A feltételeket ehhez, hogy naponta elérjük e célokat, a legmodernebb, teljesen hálózatba kapcsolt technikánkkal érjük el.
Az adatbeérkezéstől az előkészítésen át a nyomtatásig egy digitális workflow-val/munkafolyamattal tudunk dolgozni, elkerüljük a médiatörést és lerövidítjük a gyártási folyamatot.
Magasan képzett és motivált kollégáinkkal együtt az Ön nyomtatási megbízásának egy optimális realizálását biztosítjuk ezáltal.

További információkért látogassa meg honlapunkat!


Hogyan tudok a nyomdaportálon rendelni ill. kérdezni?
Készítsen kalkulációt, és rendeljen a nyomdaportálon csupán 6 egyszerű lépésben! Hogyan megy ez pontosan? Itt megtalálhatja.

Általános Üzleti Feltételek
A Micropress Digitális és Ofszet Nyomda Kft aktuálisan érvényes Általános Üzleti Feltételei képezik alapját minden egyes szerződéskötésnek.

Ügyfélinformációk
Az ügyfélinformációk nem közölnek szerződési feltételeket, hanem csupán kiegészítő információkat tartalmaznak az Ön részére.

 
Kérdések a nyomdaportálon való rendeléshez:

Megrendelés a nyomdaportálon - Ilyen egyszerűen megy ez.
Készítsen kalkulációt, és rendeljen a nyomdaportálon csupán 6 egyszerű lépésben! Hogyan megy ez pontosan? Itt megtalálhatja.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?


A nyomdaportál a következő fizetési lehetőségeket kínálja Önnek:
  • Előrefizetés:
    Alternatív fizetheti az esedékes összeget a megrendelés visszaigazolás kézhezvétele után, előre átutalással bankszámlánkra. Árujának küldése közvetlenül a pénz számlánkon való jóváírása után történik.

  • Utánvét:
    75.000 Ft nettó megrendelési értékig az esedékes összeget a szállítmány átvételekor a kézbesítőnek is fizetheti készpénzben, vagy hitelkártyával. A feladó ezért 1500 Ft utánvételi költséget számít fel. Megrendelésének elküldése közvetlenül a termék elkészítése után történik. >>>Utánvétes szállítás csak Magyarországon belül lehetséges.<<<
  • Számla:
    Hivatalok részére számla ellenében 10 napon belül történő fizetési lehetőséget is kínálunk.

    Figyelem: A számla ellenében utólag történő fizetés csak kivételes esetekben, és a nyomdavonal.hu előzetes jóváhagyása esetén lehetséges!

Bankkapcsolat - külföldi ügyfeleknek is
Itt találja bankkapcsolatunkat EUR-os utalás esetén:

Bank Budapest Bank Miskolc
IBAN számlaszám: HU 42 10102718-44267100-01004300
SWIFT: BUDAHUHB


Gyártási idők?
A nyomdaportálon Ön határozza meg megrendelésének elkészítési idejét!

Standard-teljesítés:
Standard teljesítésünk mindenkor top minőséget garantál Önnek kedvező áron. Kész megrendelése max. 7 nap után elhagyja nyomdánkat, feltéve, hogy online megrendelése és teljes nyomdakész adatai valamely munkanapon 11 óráig beérkeznek hozzánk.

Sürgős-teljesítés:
Rövidebb gyártási időt szeretne? Akkor válassza sürgős teljesítésünket! Egy csekély felár ellenében max. 4 munkanap alatt realizáljuk megbízását, feltéve, hogy online megrendelése és teljes nyomdakész adatai valamely munkanapon 11 óráig beérkeznek hozzánk.

Expressz-teljesítés:
Ha különösen gyorsan van szüksége nyomdatermékére, expressz teljesítésünket ajánljuk. Kész megrendelése 2 nap után küldésre kész, feltéve, hogy online megrendelése és teljes nyomdakész adatai valamely munkanapon 11 óráig beérkeznek hozzánk.

Kaphatok ellenőrző nyomatot/proof-ot a nyomtatás megkezdésének jóváhagyásához?
Termékének kalkulációjánál választhatja a "korrektúra levonat" szolgáltatást. Csekély felár ellenében megkapja tőlünk adatainak ellenőrző nyomatát (digitális nyomat- nem színhű!) a megadott számlázási címre (ha nincs kifejezetten másik cím megadva e célra). Megbízásának további feldolgozása csak az Ön kifejezett jóváhagyása után történik.

Figyelem: Nem színhű nyomatról van szó. A nyomatot tovább feldolgozás (vágás, hajtás, tűzés stb.) nélkül küldjük.

Küldeményköltségek?
Küldeményköltségek az árban benne foglalva!
-Teljes körű garancia- által megbízásának végárát egyszerűen online kalkulálhatja. A végár tartalmazza a nyomtatást, feldolgozást és küldési költséget is. Jelölje meg ehhez egyszerűen a küldés módját.

Hogyan küldik a küldeményt?
Megbízásának elkészítése után azonnal küldjük nyomtatott termékét
futárszolgálattal. A kézbesítési idő általában 1-2 munkanap (külföldre 2-3 munkanap). Csekély felár ellenében lehetőség van 24 órán belüli expressz kézbesítésre.


Hova szállít a nyomdavonal.hu?
A nyomdavonal.hu Magyarországra szállít.

Van lehetőség semleges küldési módra?
Természetesen.
Díjmentesen kínáljuk Önnek a lehetőséget kész megrendelésének semlegesen egy alternatív szállítási címre való küldésére. A küldemény egy semleges szállítólevéllel történik (feladó, logó stb. nélkül), és a csomagon való feladó megjelölése nélkül. E szolgáltatás használatához a megrendelési folyamatban jelölje be a "semleges küldés" opciót.

Hogyan kaphatok információt rendelésem pillanatnyi státuszáról?
Természetesen megbízásait állandóan a lehető leggyorsabban feldolgozzuk. Hogy többet tudjon meg megbízásának aktuális státuszáról, használja online megbízáskövetés funkciónkat. Lépjen be ehhez személyes ügyfélmappájába, és válassza a "megbízáskövetés" menüpontot.

Rendelés törlése?
Megbízásának törlésére alapvetően a sikeres küldeményindításig van lehetősége. Ehhez tartozó űrlapot ügyfélmappájának "megbízáskövetés" menüpontja alatt talál. A megbízás státuszától függően ebben az esetben egy adminisztrációs költséget, vagy az eddig elvégzett szolgáltatásokat számlázzuk le Önnek.
Kérjük ügyeljen rá:
Kötelező rendelés törlést csak ügyfélmappáján keresztül tudunk elfogadni, e-mail-ben, telefonon vagy faxon sajnos nem lehetséges.

Mit tegyek reklamáció esetén?
Az Ön elégedettsége fontos számunkra.
Ezért igyekszünk reklamációit a lehető leggyorsabban szabályozni. Ha a szállított áruban bármi hiba, hiányosság mutatkozna, kérjük nyomtassa ki reklamációs űrlapunkat, és kitöltve, a reklamált áruból való 2 mintával küldje el nekünk a következő címre:

Nyomdavonal.hu
Micropress Kft
3434 Mályi, Kistokaji út 5.

A küldemény megérkezése után kollégáink haladéktalanul felveszik Önnel a kapcsolatot.

 
Műszaki kérdések:

A nyomdaportál nem működik helyesen - mi az oka ennek?
Nyomdaportálunk a leggyakrabban használatos keresőkhöz van optimalizálva. Ha mégis problémái adódnának a nyomdaportál megjelenítésével vagy működésével, először kérjük ellenőrizze, hogy nem-e a következő potenciális hibaforrások egyike áll fenn:

  • A cookie-k deaktiválva vannak
  • JavaScript deaktiválva van
  • Popup-blokkoló aktív
  • Nem az alábbiakban felsorolt kereső valamelyikét használja, amelyek itt is ingyenesen letölthetők:
PC-hez:  
Internet Explorer
5.1 verziótól
Firefox
1.0 verziótól
Netscape
7 verziótól
SeaMonkey
1.0.6 verziótól

MAC-hez:  
Safari
1.0 verziótól
 

Ha nem a fenti okok valamelyike áll a probléma hátterében, kérjük forduljon kollégáinkhoz!


 
 
Kérdések a nyomtatási adatokhoz:

Szükségem van nyomdaképes adatokra? Adatellenőrzés?
Igen!
Digitális workflow-nk az Ön adatait alapvetően minden további adatellenőrzés nélkül továbbítja gépeinkhez.

Adatellenőrzés szolgáltatás:
Használja "adatellenőrzés" szolgáltatásunkat, ha bizonytalan abban, hogy az Ön adatai esetében nyomdakész adatokról van-e szó.
Csekély felár ellenében professzionális előkészítő csapatunk ellenőrzi* az Ön adatait, és haladéktalanul jelzi Önnek az esetlegesen fennálló problémát.

* Az ellenőrzés tartalma: korrekt formátum és szélvágás, kielégítő felbontás, felhasznált szövegek/betűtípusok beágyazása, hajszálvonalak és transzparensek ellenőrzése, esetleges nagyobb üres felületek összevezetése.

 

Milyen fájlformátumok elfogadottak?
Online területen jelenleg a következő fájlformátumokat fogadjuk el: PDF, TIFF, JPEG, EPS, PS


Hogyan tudom átküldeni nyomtatási adataimat?
Adatátvitelhez a következő 3 lehetőség közül választhat:

  • 1. Kényelmes fájl-áttöltés innovatív áttöltő központunk segítségével, a megrendelési folyamattal közvetlenül összekapcsolva.
  • Az adatok átküldése e-mail-mellékletben vagy adathordozó küldése (CD, DVD) postán megrendeléséhez kapcsolva. E-mail-ben való adatküldésnél, a tárgyként kérjük megbízása megrendelési számát feltüntetni szíveskedjen.
  • Adathordozó postán való küldése esetén a megrendelési számot jól láthatóan kell feltüntetni.

A gyártási időtartam az Ön teljes nyomdakész adatainak egy adott munkanapon 11 óráig való beérkezésével kezdődik.

Mire kell alapvetően ügyelni a nyomtatási adatoknál?

  • Minőségbiztosítási okokból csak zárt fájlformátumokat (PDF, JPEG, TIFF, EPS és PS) tudunk elfogadni.
  • Több oldalas tervezeteket (szórólap stb.) kérjük mindig előmontírozva hozzanak létre!
  • Tűzött termékeket (füzetek stb.) kérjük mindig oldalanként egyenként hozzák létre és úgy mentsék!
  • A szélvágás körbe 3 mm-t vesz igénybe. (tehát minden oldalhoz 3 mm-t hozzá kell számolni)
  • Kérjük ne használjon kereteket nyomtatandó anyagának tervezetében. A megszokott vágási tolerancia (kb. 3 mm) által nem garantálhatjuk, hogy ez a keret a végterméken egyenletes szélességben fut a termék körül.
  • Adatellenőrzés nélküli rendeléseknél a túl kicsi ill. túl nagy méretben létrehozott nyomtatandó adatok automatikusan nagyításra ill. kicsinyítésre kerülnek. Ezt elkerülendő kérjük, nyomtatandó adatait mindig a kívánt, korrekt végformátumban, a szélvágás figyelembe vételével hozza létre!
  • Írást, logókat és más elemeket ne helyezzen túl szorosan az oldalszélhez, mert azok esetleg levágásra kerülnek.
  • Dokumentumát szürkeárnyalatosként ill. CMYK-módban kell létrehoznia. (ne RGB színekben!)
  • PDF-fájloknál ügyelni kell a betűfajták dokumentumba beágyazására (ne legyen ábrába átalakítva!)
  • Nyomtatási adatainak felbontásának legalább 300 dpi-nek kell lenni (kis betűfajtáknál 8 ponttól legalább 600 dpi)
  • A fájl nem tartalmazhat nyomtatási segédjeleket. > A grafikákban ne legyenek "hajszálvonalak".

További információkat a nyomtatási adatok létrehozásához és mentéséhez javasoljuk, töltse le díjmentes "Adatkezelési útmutató" füzetenket.

"Nyomtatási adatok útmutató" füzet

 

Szórólap - Plakát - Leporelló - Képeslap - Füzet - Füzet borítóval - Névjegy - Kártyanaptár - Meghívó - Levélpapír - Dosszié - CD/DVD borito - Könyv - Jegyzettömb - Falinaptár - Címke

Adatvédelem / ÁÜF / Kapcsolat / Ügyfélinformáció / Gyakran feltett kérdések / Nyomdalexikon / Termékeink / Rólunk